Mat FitYoga Flow 08 September 2021  -  22 December 2021

FitYoga Mat Body Workout based Yoga (PREP & PROPS)

Zowel voor wie start met yoga of reeds langer yoga beoefent.

 

Yogastijl: Body Workout based Vinyasa Yoga

 

Waar: Baron Ruzettelaan 292, Brugge

Hoe geraak ik in de studio > ligging yogastudio

 

Wanneer: 

 

Lessen vanaf september:

Wekelijks op woensdag om 20:30u. Start vanaf woensdag 8/09

Geen les in de herfstvakantie op 3/11 - 15 lesweken t.e.m. 22/12

 

Docent: Vanessa Barbier

 

Duurtijd les: 1u

 

Prijs:

In de yogastudio

Lesblok van 15 sessies = 165 euro (15 lesweken geldig)

Lesblok van 10 sessies = 130 euro (10 lesweken geldig)

Lesblok van 5 sessies = 70 euro (5 lesweken geldig)

Per les = 15 euro

 

Rekening houdend met de coronamaatregelen worden de lessen in de yogastudio vanaf 14 juni enkel in lesblok van minimum 5 lessen aangeboden.

 

Max. 15 yogi's.

Inschrijven voor één losse les kan wanneer de lesblok niet VOLZET is. Mensen die zich inschrijven voor alle lesweken krijgen voorrang.

 

Online

Deze lessen kunnen ook LIVE ONLINE gevolgd worden (de lessen worden niet opgenomen)

 

1 losse les les via Zoom = 12 euro/les

5 losse lessen = 50 euro

10 losse lessen = 95 euro

 

Betalen kan ter plaatse of via overschrijving na inschrijving (voor de start van de les) op rekeningnummer Feness bvba, BE19 2900 3949 7512 met vermelding van YOGA + jouw naam.

 

Wat heb je nodig?

 

Alle materiaal is aanwezig in de yogastudio.

@home: blokken, minimum 2 bolsters (yogarollen) en/of schouder- of lage bank, een yogamat en een riem.

 

////////////////////////////

 

In deze Body & Mind Workout ligt de focus op CORE en krachtoefeningen, PREPS met INTERVAL, onstpanning met een correcte ALIGNMENT via PROPS en dit volgens het vinyasa yoga-principe. Met een correcte en gecontroleerde bewuste beweging en ademhaling gaan we van inspanning naar ontspanning.

 

In deze les werken we op het verscherpen van het fysieke lichaam. Via de yogahoudingen en grondoefeningen ondersteund door de bandha's en met gebruik van de ujjayi adem werken we naar een steviger en soepeler lichaam. Met het activeren van de bandha's (core) leren we ook gebruik te maken van onze innerlijke kracht. We werken naar een mooie, stralende en fiere lichaamshouding.

 

Het versterkt niet alleen buik, billen, benen, armen en rugspieren er wordt er ook aandacht gegeven aan souplesse, verlengen, stretchen en losmaken. 

 

Na een hoge intensiteit interval met vinyasa yoga bewegingen plannen we een (rust)tijd in waarin we langer blijven in de yogahouding. Tijdens het langer blijven, rust-yogamoment met lage intensiteit, maken we gebruik van blokken, kussens, riemen,.... ligt de focus op verlengen, loslaten en ontspannen. Hier bouw je kracht op om vervolgens opnieuw naar een volgende hogere intensiteit interval met vinyasa yoga bewegingen te gaan.

 

Met FitYoga werk je aan een bewustere, fiere lichaamshouding en een zorgeloos hoofd. Fit in lichaam en hoofd dus :)

 

Interesse maar nog vragen? Stuur ons een mail > vanessa@yogasukha.be

Overtuigd! Joepie :) Schrijf je dan snel in!

 

Graag bij inschrijving het gewenste lesmoment vermelden (dag en uur).


NU INSCHRIJVEN

If it doesn't challenge you it doesn't change you

#vinyasayoga #ashtangavinyasayoga